רה"ע ביתר רובינשטיין: "מצפים לשינוי בפריפריה"

    אסתי פלד No Comments on רה"ע ביתר רובינשטיין: "מצפים לשינוי בפריפריה"

    ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין לריבלין ובלום ב"פילפוליטיקה": "השרים החרדים צריכים להביא הישגים בישיבות הממשלה. הציון שאני נותן לגולדקנופף הוא טוב מאוד, הוא הצליח להפוך את הקערה על פיה ולהביא 1000 יח"ד לביתר. הנציגות החרדית לא הייתה אמורה להבחין בין שיווק כזה ושיווק אחר, אני כראש עיר מונח בפרטים, והסבתי את תשומת ליבם אחרי שיצא סדר היום"

    צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין שוחח עם יעקב ריבלין ואבי בלום בתכנית "פילפוליטיקה" על אישור הדירות החדשות לביתר עילית בישיבת מועצת התכנון העליונה. "אני מעדיף לא לדבר על התקלה שקרתה בדרך. כעת אחרי שהיא תוקנה, אין צורך לדבר. בוודאי כשהשר הרב גולדקנופף מנסה, בטוח שבפעמים הקרובות יהיו עוד יחידות דיור".

    "אנחנו היינו רוצים להיות בנים חורגים ביו"ש. יהודה ושומרון זה כמו בן חריג של המדינה, והחרדים ביו"ש הם החריגים של החריגים. יש סדר, תרי קולי לא משתמעי. השרים החרדים צריכים להביא הישגים בישיבות הממשלה. הציון שאני נותן לגולדקנופף הוא טוב מאוד, הוא הצליח להפוך את הקערה על פיה ולהביא 1000 יח"ד לביתר. הם הלכו על גבעה א' ולא על גבעה ג' ששם יש יותר יח"ד, ברגע שהם הבינו את הבעיה השר ועוזרו בבצ'יק, גם סמוטריץ והשר פרוש היו קשובים".

    "דגל התורה פחות אוהבים להתעסק ביו"ש ולכן לא פניתי אליהם מלכתחילה. אבל משה גפני תמיד עוזר לנו בוועדת הכספים. זה שהנציגות החרדית לא הייתה אמורה להבחין בין שיווק כזה ושיווק אחר, זה בסדר. אני כראש עיר מונח בפרטים, והסבתי את תשומת ליבם אחרי שיצא סדר היום" אמר רובינשטיין.

    "עשינו שיווקים לפני שינוי התב"ע, ולכן זה מיד יוצא לשטח. אנחנו פועלים בשתדלנות, פניתי לשלוחי דרבנן במכתב, כשהוא הגיע כולם התגייסו. בטוח ומשוכנע שמעתה ואילך מת"ע יהיו מהלכים".

    "גם ליצמן בזמנו היה עוזר. כולם עזרו וכולם עוזרים, לא צריך לעסוק בחטטת. לא ויתרתי לליצמן, פעם שלחתי בליל שבת את הגוי של שבת של ביתר על הדבר הזה. כשחסמתי את העיר בפני אלי ישי, חסמתי עם חיוך, הייתי עושה את זה גם עכשיו".

    לגבי התחבורה אמר: "נציג האופוזיציה המתוק מיכאל ביטון, היה לצידנו בוועדת הכלכלה. כעת דוד ביטן לצידנו בוועדה. לדעתי זה ימים ספורים, גם עם העזרה של ח"כ מקלב סגן השר".

    רובינשטיין התייחס גם לבחירות בזירה המוניציפאלית שיתקיימו בתחילת השנה הבאה: "אני לא עסוק כרגע בעניין הריצה לראשות העיר של ביתר. אני עסוק בדאגה לתושבי העיר בתחבורה ובדיור, אחרי חג מתן תורה אחשוב על הדבר החשוב הזה. נדבר אחד עם השני, לא מעל גלי האתר".

    האזינו לריאיון:



    0 תגובות